April Fleshmob

Ի՞նչ եք կարողանում անել այս տարի, որ չէիք կարողանում անել, կամ ինչ չէիք անում, կամ չունեիք անցյալ տարի:

Թարգմանեք այս նախադասությունները անգլերեն.

Անցյալ տարի ես չգիտեի անգլերեն, բայց հիմա խոսում եմ անգլերեն իմ ընկերների հետ։
I didnt know english last year, but now I speak english with my friends

Անցյալ տարի իմ քուրիկը չէր կարողանում նկարել, իսկ այս տարի նա կարողանում է լավ նկարել։
My sister couldn`t draw, but she can draw well this year

Անցյալ տարի ես չէի օգնում մայրիկիս, բայց այս տարի օգնում եմ նրան։
Last year I didnt help my mother, but this year I help her

Անցյալ տարի հայրիկս չուներ ավտոմեքենա, բայց այս տարի ունի։
My father didnt have a car last year, but now he has

Բառերը դասավորեք ճիշտ հերթականությամբ և ստացեք նախադասություններ՝

What did he do yesterday?

Are you listening to music now ?

We usually have tea at 5 o’clock in the afternoon

 Does she swim well?

Գրեք մի փոքրիկ պատում ձեր օրվա  մասին: Վերնագրեք այսպես՝ My Day
Every day I wake up early in the morning. I wash my hands and face and brush my teeth. I have my breakfast, and go to the bus stop
I go to school every day 5 days a week.

After school I come home, change my clothes and have lunch. Then I play for some time and do my homeworks.
I go to bed at 22:30 at the evening

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով